در نشست مدیرکل و تهیه کنندگان برنامه کودک شبکه آفتاب با اعضای شورای شهر دوستار کودک انتظارات کودکان از این شبکه بررسی شد.

نشست اعضای شورای شهر دوستار کودک و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با مدیرکل و تهیه کنندگان برنامه کودک شبکه آفتاب در سالن جلسات صدا و سیمای استان برگزار شد.

 در این جلسه کودکان اعضای شورای شهر دوستدار کودک شهرستان اراک نظرات و انتظارات خود را از برنامه‌های صدا و سیما به خصوص شبکه افتاب مطرح کردند و تهیه کنندگان کودک شبکه آفتاب هم توضیحاتی دادند.

تولید و پخش برنامه‌هایی با موضوعات مهارت‌های ارتباطی اجتماعی کودکان، پویانمایی با موضوع داستان‌های کهن، مهارت‌های زندگی، برنامه‌های پویانمایی برای کودکان ۲ تا ۴ سال از جمله نظرات این اعضای کودک بود.


نجمی مدیرکل صداو سیمای استان مرکزی در این جلسه گفت: از نظرات اعضای شورای شهر دوستدار  کودک در تهیه و تولید برنامه‌های کودک این شبکه استفاده خواهد شد. 

نجمی افزود: شبکه آفتاب روزانه دو برنامه کودک برای کودکان در دست اجرا دارد که یک برنامه صبح‌ها برای کودکان ۴ تا ۷ سال پخش می‌شود و یک برنامه هم بعد از ظهر‌ها برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال پخش می‌شود. 

ساخت مستند در مورد کتابخانه سیار و کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و ساخت مستند بازسازی در مورد عضو این کانون که در روستا‌های استان مرکزی مشغول فعالیت بوده و از سوی رهبری که محرمانه و سرزده وارد منطقه شده بوده و مورد تفقد قرار می‌گیرد از مصوبات این جلسات بود.

در پایان هم اعضای شورای شهر دوستدار  کودک از واحد‌های مختلف صداو سیمای استان مرکزی و نحوه تهیه، تولید و پخش برنامه‌ها دیدن کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار